Back to normal! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu Back to normal! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu

Back to normal!

Door: Yvanka

Blijf op de hoogte en volg Yvanka

06 Januari 2014 | Zwitserland, Gland

Hallo allemaal,

Ben ik weer, jahoor ik ben veilig terug gekomen in Zwitserland. Ik ben dan ook behoorlijk vrolijk weer ontvangen, de kids vonden het helemaal geweldig dat ik weer terug was.
Vandaag begon het gewonen leven weer, kinderen weer naar school, vroeg in en uit bed, maar het leukste is dat ik weer gezellig en leuke dingen met de kinderen kan doen!

Dus ik ben weer begonnen en na een dag lijkt het al als of ik niet eens weg geweest ben, maar wel heb ik weer een beetje heimwee maar dat zal wel weer overgaan.

Het was erg fijn om in Nederland iedereen weer te zien en alle lieve vrienden en belangrijke mensen weer gesproken te hebben. Ik ben dan ook erg blij dat ik mijn lieve familie gezien heb zoals, mijn geweldige neven en mijn onwijs lieve tante, mijn oma en opa en oma. Het belangrijkst was toch wel dat ik mijn papa en mama en me zus en broer weer heb gezien en dat ik het boere leven in zegveld weer even heb mee gemaakt.

Nu ga ik hier weer lekker met de kids werken en hopen dat er sneeuw gaat vallen zodat we lekker in de sneeuw kunnen spelen.
Wat jullie allemaal lekker niet mee maken is het meest mooie uitzicht wat je maar kunt hebben! Stel je voor het meer van Genève met bergen eromheen die op de top sneeuw hebben, waar het zonnetje heerlijk op schijnt! En zie je het al voor je?
Daarom kon ik het van morgen ook niet laten om even heerlijk een wandelingetje te maken door het bos met zo'n mooi uitzicht.
Oja..... Stel je bij het uitzicht ook nog een prachtige Mont Blanco erbij vol met sneeuw het hele jaar door!!

Hahah ja ik heb het goed getroffen hier! Mooi toch?

Iedereen een onwijs dikke knuffel en heel erg veel liefs van mij!!

  • 07 Januari 2014 - 13:36

    Carola:

    Leuk je weer even gezien te hebben en veel plezier weer in Zwitserland! :)xxxx

  • 11 Januari 2014 - 00:43

    Yvanka Fierens:

    Ik wou dat er hier een knop was met; 'vind ik leuk' dan had ik die bij elke reactie ingedrukt!! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvanka

Ik ga voor een jaar naar Zwitserland als aupair. Ik heb er erg veel zin in, omdat heel veel mensen zo benieuwd waren hoe het met me zou gaan hou ik jullie allemaal in 1 keer op de hoogte door dit blog. Op mijn blog kunnen jullie al mijn verhalen lezen en ik zal er zoveel mogelijk op zetten. (Als ik niet te druk ben) In Zwitserland ga ik naar een Nederlands gezin met momenteel drie kinderen en de vierde is op komst. Het is een erg leuk en vrolijk gezin. Begin augustus zal ik naar Zwitserland vertrekken. Yvanka

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 11596

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 16 Augustus 2014

Mijn eerst au pair avontuur

Landen bezocht: