The real winter!! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu The real winter!! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu

The real winter!!

Door: Yvanka Fierens

Blijf op de hoogte en volg Yvanka

29 Januari 2014 | Zwitserland, Gland

Hallo allemaal,

Jahoor ik ben er weer.

Ik heb niet zoveel ter vertellen eigenlijk, ik wilde jullie alleen vertellen over mijn weekendje weg naar de sneeuw met de Aupairs.

Afgelopen weekend ben ik met heel veel meiden van de aupair groep naar Gstaad gegaan.
We waren met 47 mensen en hebben daar heerlijk zaterdag en zondag lekker kunnen skiën. Ik heb zelfs toen weer allemaal andere meiden leren kennen erg leuk want mijn vrienden kring wordt steeds groter hier.
Gstaad is een van de grootste skiëgebieden hier in Zwitserland en ook erg mooi zoals je op de foto's kunt zien!

Het skiën was zo lekker ik had het idee alsof ik een week vakantie heb gehad. Het meest mooie was dat zaterdag toen we boven op de berg stonden de zo'n scheen en ik gewoon een soort van bruin ben geworden!
Zondag was het minder mooi weer en was het ook erg koud. Ik heb het hele weekend met Duitse meiden geskied en ook nog met een Nederlands meisje gezellig films gekeken toen we terug waren!

Zo en dan nu weer even hard werken en op 7 februari kom ik gezellig een weekend naar huis! Heb er nu al zin in en kijk er ook onwijs naar uit.

Tegenwoordig volg ik ook Franse les en dat vind ik nog wel moeilijk maar het zal vast wel wat makkelijker worden als ik vaker ben geweest.
Dus als ik terug ben zal ik misschien wel wat meer Frans spreken hahahaha!

Zo dit was het wel weer even ik zal de foto's er even op zetten en dan kunnen jullie mee geniet van het geweldige uitzicht in Gstaad!!


Tot de volgende keer.....
Xxx

  • 29 Januari 2014 - 22:19

    Hennie:

    Bonjour mon couxine !

    Ja...dan gaan we maar even Frans oefenen ! Knap van je en we wisselen af en toe wel wat woordjes Frans uit, dan houd ik het ook nog een beetje bij ! Wat een heerlijk weekend heb jij daar gehad ! Ben wel een beetje jaloers op je..de winter in Holland lijkt nergens op - tot nu toe - en dat vind ik best jammer !
    Nou meid, op naar je verjaardag hier in Nederland straks ! Joepie !! Tot gauw ! Heel veel liefs, je tante Hennie

Tags: Skien, Foto's, Gstaad,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvanka

Ik ga voor een jaar naar Zwitserland als aupair. Ik heb er erg veel zin in, omdat heel veel mensen zo benieuwd waren hoe het met me zou gaan hou ik jullie allemaal in 1 keer op de hoogte door dit blog. Op mijn blog kunnen jullie al mijn verhalen lezen en ik zal er zoveel mogelijk op zetten. (Als ik niet te druk ben) In Zwitserland ga ik naar een Nederlands gezin met momenteel drie kinderen en de vierde is op komst. Het is een erg leuk en vrolijk gezin. Begin augustus zal ik naar Zwitserland vertrekken. Yvanka

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 11613

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 16 Augustus 2014

Mijn eerst au pair avontuur

Landen bezocht: