Even thuis - Reisverslag uit Zegveld, Nederland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu Even thuis - Reisverslag uit Zegveld, Nederland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu

Even thuis

Door: Yvanka

Blijf op de hoogte en volg Yvanka

28 December 2013 | Nederland, Zegveld

Halloo allemaal,

Zo even een berichtje vanaf het thuis front. ik ben alweer bijna een week thuis en wat is het heerlijk.
Ik heb iedereen de afgelopen dagen alweer zo´n beetje gezien en ik ga nog meer mensen zien de komende week.

Toen ik thuis kwam was mijn kamer me kamer niet meer... mijn zus had namelijk mijn kamer gekregen en ik ben naar zolder verhuist. Ze hebben dus helemaal zonder mij mijn kamer ingericht en raad eens...
ze hebben het nog goed gedaan ook.
Ik kan deze weken dus heerlijk van mijn eigen kamer op zolder genieten

Met kerst was iedereen hier het hele gezin en mijn oma en opa en oma, we hebben heerlijk gegourmet en lekker kunnen kletsen.
die avond hadden we ook nog cadeau´s onder de boom liggen en jeetje wat ben ik verwent zeg! Met cd´s van Marco Borsato, Nick en Simon en natuurlijk One Direction ook heb ik een mok gehad met de Engelse vlag erop wat ik ook erg leuk vond.
De rest van de vakantie rust ik uit en geniet ik lekker van Zegveld. Vanavond ga ik gezellig met me zus naar de film. Natuurlijk geniet ik deze dagen heerlijk van de top 2000 die ik dankzij me vader nu ieder jaar luister.

Op naar oud en nieuw waar ik ook onwijs veel zin in heb want dan zie ik al mijn vrienden weer.
Op twee januari ga ik ook nog eens gezellig met me moeder en me zus naar de musical Jersey Boys waar ik echt onwijs veel zin in heb lekker mee zingen. :p

Dan zit het er alweer bijna op en ga ik weer terug naar de kids die ik ook erg mis. op vijf januari ga ik weer terug naar Zwitserland

Voor iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar
Xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvanka

Ik ga voor een jaar naar Zwitserland als aupair. Ik heb er erg veel zin in, omdat heel veel mensen zo benieuwd waren hoe het met me zou gaan hou ik jullie allemaal in 1 keer op de hoogte door dit blog. Op mijn blog kunnen jullie al mijn verhalen lezen en ik zal er zoveel mogelijk op zetten. (Als ik niet te druk ben) In Zwitserland ga ik naar een Nederlands gezin met momenteel drie kinderen en de vierde is op komst. Het is een erg leuk en vrolijk gezin. Begin augustus zal ik naar Zwitserland vertrekken. Yvanka

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 11613

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 16 Augustus 2014

Mijn eerst au pair avontuur

Landen bezocht: