Pasen in Nederland - Reisverslag uit Zegveld, Nederland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu Pasen in Nederland - Reisverslag uit Zegveld, Nederland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu

Pasen in Nederland

Door: Yvanka

Blijf op de hoogte en volg Yvanka

24 April 2014 | Nederland, Zegveld

Hallo allemaal,

Zo ik zal jullie weer is even iets vertellen over mijn grote avontuur.
Zaterdag ben ik weer in Nederland gekomen om even weer lekker een weekje thuis te zijn.
Nou moet ik zegen dat is ook wel nodig geweest, ik heb nu met mijn eigen ogen gezien hoe het met mijn oma ging en helaas gaat het niet zo goed met haar.
Zaterdag zijn we even bij haar op bezoek gegaan vanuit het vliegveld maar toen we bij haar aan kwamen was ze erg ziek en moest ze helaas naar het ziekenhuis toe.

Deze week thuis ben ik dus nog volop aan het genieten van mijn oma en van alle momenten samen met haar.

Wel gek want ik heb gemerkt dat ik er toch wel erg lang uit ben geweest hier in Zegveld en dat ik te veel dingen mis. Zelfs het ritme was wel even lastig om weer op te pakken, maar als ik er twee dagen inzit dan ben ik er alweer helemaal bij.

Natuurlijk ben ik ook lekker thuis om te genieten van mijn familie ik heb dan ook wel een behoorlijke drukke week hier thuis.
Zaterdag ben ik gezellig met me zus, broer en zijn vriendin naar Siveo gegaan er was een gezellig feest en ik heb iedereen weer even kunnen spreken daar.
Zondag hebben we een heerlijke paasbrunch gehad helaas kon mijn oma daar niet bij zijn, maar wel heb ik mijn buikje rond gegeten :P
Maandag hebben we het rustig aan gedaan en elke dag zorg ik er voor om even bij oma langs te gaan.
Dinsdag kwam mijn kapster om me haar weer eens te knippen want dat was ook wel erg hard nodig.
Gek want de komende 5 maanden zal mijn haar dan ook niet geknipt worden dus het wordt dan een dikke bos haar en lekker lang :p nou dat wordt nog wat.....

De rest van week even rustig aan gedaan: donderdag heb ik een drukke dag samen met mijn ouders en zus weer eens gezellig naar me oom toe die ik al 7 maanden niet meer gezien heb! Hij is jarig dus we gaan is even zijn verjaardag vieren.
Vrijdag gaan mijn mama en ik lekker shoppen in Gouda om even lekker te genieten en natuurlijk weer eens kleren te kopen :P
Vrijdagavond nog is even lekker genieten van koningsnacht en dan zaterdag nog even een dagje thuis en dan weer op naar Zwitserland. Daar zijn sommige mensen die weer erg blij zijn als ik er weer ben en dat maakt me dan wel weer blij!

Het gaat nu wel heel erg opschieten want ik hoef nu nog maar 4 maanden en dan zit mijn grote avontuur er alweer op en dat idee is toch wel heel erg vreemd.
In Zwitserland heb ik straks in mei nog 1 reis met de mijnden van LiNK We gaan dan gezellig naar Interlaken En daar heb ik dan ook heel veel zin in!

Ik hoop dat alles goed zal gaan!

Nu zeg ik maar weer eens gedag want volgens mij heb ik wel weer even genoeg verteld!

Jullie krijgen allemaal de groetjes van mij en tot mijn volgende verhaal!
Xxx
Yvanka

  • 24 April 2014 - 22:15

    Hennie:

    Hé lieve nicht.
    Fijn dat je weer in Nederland bent en goed dat je nu regelmatig bij je oma kan zijn! Gezien je drukke programma zal ik je nu even niet zien, maar ik volg je verhalen en denk aan je, ook als je morgen weer terug naar Zwitserland gaat! Ik wens je daar weer heel veel succes toe enne....een knuffel van mij! Liefs, Hennie

  • 26 April 2014 - 21:17

    Joop:


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvanka

Ik ga voor een jaar naar Zwitserland als aupair. Ik heb er erg veel zin in, omdat heel veel mensen zo benieuwd waren hoe het met me zou gaan hou ik jullie allemaal in 1 keer op de hoogte door dit blog. Op mijn blog kunnen jullie al mijn verhalen lezen en ik zal er zoveel mogelijk op zetten. (Als ik niet te druk ben) In Zwitserland ga ik naar een Nederlands gezin met momenteel drie kinderen en de vierde is op komst. Het is een erg leuk en vrolijk gezin. Begin augustus zal ik naar Zwitserland vertrekken. Yvanka

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 11613

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 16 Augustus 2014

Mijn eerst au pair avontuur

Landen bezocht: