De laatste dag alweer! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu De laatste dag alweer! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu

De laatste dag alweer!

Door: Yvanka

Blijf op de hoogte en volg Yvanka

07 Augustus 2014 | Zwitserland, Gland

Hallo allemaal,

Wat gaat een jaar snel voorbij zeg en zeker als je een jaar mag doen waar je al lang van droomt.
Vorig jaar rond deze tijd was ik helemaal enthousiast over het feit dat ik naar Zwitserland zou gaan om daar als aupair te gaan werken.
Nu 8 augustus vertel ik jullie dat ik een top tijd heb gehad in een geweldig land met een super lief en leuk gezin. Wat ontzettend raar om straks weer terug te zijn in Nederland en daar de dingen weer op te pakken.
Dit is een ervaring om nooit te vergeten dat zeker, nu ik dit zo zit te typen zit ik half te huilen want ik ga straks weg. Ik ga naar huis dat wel maar ik verlaat ook een thuis want zo voelt dat wel als je hier een jaar lang woont.

Ik wil iedereen onwijs bedanken voor alle steun die ik het afgelopen jaar heb gehad en de mensen die in mij geloofde! Dankjewel ik kan jullie straks dagen lang vertellen hoe het is geweest een jaar lang. Bereid je dus maar vast voor!!;p

De laatste week was toch wel het moeilijkst me kamer werd steeds legger en alles wat ik deed zou de laatste keer zijn met de kids.
Dinsdag ben ik heerlijk gaan uit eten met de familie als afscheid, daar was het onwijs gezellig en super lief van ze. Die avond heb ik alvast een mijn afscheids cadeau gehad wat onwijs gaaf is en ik ben er enorm blij mee. Ik heb van de familie een Pandora armband gehad met daarbij drie bedels een blauwe en roze die symbool staan voor de jongens en de meisjes en een kroontje voor de familie.
En ineens is het donderdag avond zit ik in me bed en besef ik dat het de laatste avond is en dat ik morgen afscheid moet nemen van deze geweldige familie.
Als ik naar mijn profiel foto kijk denk ik terug aan een top tijd met hele mooie herinneringen die ik nooit meer zal vergeten.

Vandaag zijn mijn ouders aangekomen in Zwitserland op de camping in Rolle (dorpje naast ons) dat was gek maar heel erg fijn. Ik ben samen met de kids even langs geweest bij ze en dat vonden de kids helemaal geweldig, morgen gaan we gezellig bij mijn ouders op de camping lunchen en ze kijken er al helemaal naar uit! Nu wordt het tijd om de spullen echt op te gaan bergen. Straks nog even me dagboek schrijven en dan slapen en op naar mijn laatste dagje hopen dat het een top dag wordt.

Lieve mensen bedankt voor het lezen van mijn blog en voor alle steun die ik heb gekregen van jullie.

Dikke kus van uit Zwitserland.
Yvanka
Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvanka

Ik ga voor een jaar naar Zwitserland als aupair. Ik heb er erg veel zin in, omdat heel veel mensen zo benieuwd waren hoe het met me zou gaan hou ik jullie allemaal in 1 keer op de hoogte door dit blog. Op mijn blog kunnen jullie al mijn verhalen lezen en ik zal er zoveel mogelijk op zetten. (Als ik niet te druk ben) In Zwitserland ga ik naar een Nederlands gezin met momenteel drie kinderen en de vierde is op komst. Het is een erg leuk en vrolijk gezin. Begin augustus zal ik naar Zwitserland vertrekken. Yvanka

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 11599

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 16 Augustus 2014

Mijn eerst au pair avontuur

Landen bezocht: