Laatste weekjes zijn aangebroken. - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu Laatste weekjes zijn aangebroken. - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes zijn aangebroken.

Door: Yvanka

Blijf op de hoogte en volg Yvanka

27 Juli 2014 | Zwitserland, Gland

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, heb al weer veel meegemaakt zeg na het weekend met mijn zus heb ik veel gedaan de kinderen hebben vakantie dus ik doe allemaal dingen de hele dag met ze en ik moet zeggen vind het erg gezellig met ze.

De derde week van julli ben ik in Nederland geweest want mijn vader en zus hebben de Nijmeegse vierdaagse gelopen. Natuurlijk naar vier dagen goed gelopen te hebben en massages gehad te hebben, hebben zij de vierdaagse helemaal uit gelopen super trots ben ik op ze! Me vader voor de 37e keer en me zus voor de 7e keer!
Een heerlijke week op de camping in Nijmegen met mijn moeder lekker kunnen kletsen en allemaal gezellige dingen kunnen doen met haar. Natuurlijk onwijs veel geknuffeld met ze.
Helaas heb ik nie goed uitgekeken want mijn vader had keelpijn en helaas heb ik dat nu ook en ben ik al de hele week verkouden.
Toen ik terug ging ben ik samen met de kinderen terug gevlogen naar Zwitserland. Het drong toen ergens tot me door dat ik nog maar een paar weekjes heb te gaan in Zwitserland. Nog steeds dringt het niet echt tot me door.

Het weer zit niet echt mee dus ik ben met ze in een binnen speeltuin geweest en heb een dagje geneve gehad. Geneve was heel leuk want we liepen in het park aan het water en daar was muziek, wij zijn gaan kijken en wat blijkt nou de mensen die er soundcheck aan het doen waren waren will and the people van de hit laying in the morning sun. Vrijdag hebben we een heerlijke dag aan het zwembad gezeten de hele dag (ik lijk op een Kreeft maar ach) en toen was het weekend.

Dit weekend heb ik alleen maar op me bed gelegen in de hoop dat mijn keelpijn en verkoudheid ophoud. Het is gelukkig wel minder maar nog niet overjammer genoeg.
Over twee weken zit dit avontuur er op en ga ik op vakantie met mijn ouders. Wat zal ik iedereen missen en alle dingen die ik gedaan heb hier zal ik nooit vergeten.
Het afscheid zal moeilijk worden want ja ik heb toch een jaar bij deze familie mogen wonen en het is toch een beetje mijn tweede familie geworden.
Ik zal ze ontzettend missen, maar hopelijk kan ik nog een keer terug komen om te kijken hoe het met ze gaat.
Ook ben ik ergens wel blij dat ik weer naar huis ga het is dus een beetje dubbel allemaal.

De laatste twee weekjes worden de moeilijkste weekjes omdat ik toch afscheid moet gaan nemen met de kinderen.

Dag allemaal en tot snel!
Xxx yvanka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvanka

Ik ga voor een jaar naar Zwitserland als aupair. Ik heb er erg veel zin in, omdat heel veel mensen zo benieuwd waren hoe het met me zou gaan hou ik jullie allemaal in 1 keer op de hoogte door dit blog. Op mijn blog kunnen jullie al mijn verhalen lezen en ik zal er zoveel mogelijk op zetten. (Als ik niet te druk ben) In Zwitserland ga ik naar een Nederlands gezin met momenteel drie kinderen en de vierde is op komst. Het is een erg leuk en vrolijk gezin. Begin augustus zal ik naar Zwitserland vertrekken. Yvanka

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 11602

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 16 Augustus 2014

Mijn eerst au pair avontuur

Landen bezocht: