Zussen weekend! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu Zussen weekend! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu

Zussen weekend!

Door: Yvanka

Blijf op de hoogte en volg Yvanka

01 Juli 2014 | Zwitserland, Gland

Hallo allemaal,

Leuk om te zien dat er nog steeds mensen zijn die mijn verhalen lezen! Erg fijn zo weet ik dat iedereen op de hoogt is van wat ik allemaal doe!

Van het weekend is Karlijn langs gekomen wat echt onwijs gezellig was. Ik heb weken lang uitgekeken naar het moment dat ik haar weer zou zien.
We hebben echt onwijs veel gedaan samen. Vrijdagavond laat kwam ze aan en hebben we niet veel gedaan. Zaterdagclub het slecht weer worden alleen hebben we daar helemaal niks van gemerkt. Het was top weerdruk zijn we met de boot naar een klein Frans dorpje gegaan Yvoir erg leuk en gezellig. Daarna zijn we door gegaan naar Genève want ja ik moest Karlijn toch wel iets laten zien van Zwitserland dus zijn we maar even door de pc hoofdstraat van Zwitserland gegaan.
In Genève zijn we ook bij de fontein geweest echt super leuk dat ding, en daarna hebben we nog even gezeten aan het meer met onze voeten in het water terwijl er vlak langs je voeten zwanen voorbij komen.

Zondag was het wel slecht weer, het plan was namelijk om naar de Mont Blanc te gaan, maar helaas dat is het hem niet geworden we zijn toen maar gewoon lekker gaan rijden en wat van de omgeving gezien. We wilde naar een stad in Frankrijk maar helaas de stad was dicht dus dat werd het 't niet.
Zondagavond moesten we weer afscheidnemen en zelfs al zien we elkaar snel weer nog vind ik het moeilijk om dan afscheid te nemen van me zus.

We kunnen soms heel erg boos zijn op elkaar maar Karlijn blijft altijd mijn grote zus waar ik ziel's veel van hou.

Voor wie het nog niet wist 12 juli kom ik weer even naar Nederland dan ga ik mijn papa en zus aanmoedigen en steunen tijdens de Nijmeegse vierdaagse. Ik zal vooral moeten masseren maar dat vind ik totaal niet erg laat maar komen.
Ik heb er onwijs veel zin in.

Afgelopen zondag hebben wij hier thuis zitten gillen omdat het Nederlands elftal door is naar de kwart-finale. Als we in de finale zitten dan kan ik lekker in Nijmegen de finale kijken heb er nu al zin in.

Zo volgens mij weten jullie weer even genoeg.

Groetjes allemaal.
Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvanka

Ik ga voor een jaar naar Zwitserland als aupair. Ik heb er erg veel zin in, omdat heel veel mensen zo benieuwd waren hoe het met me zou gaan hou ik jullie allemaal in 1 keer op de hoogte door dit blog. Op mijn blog kunnen jullie al mijn verhalen lezen en ik zal er zoveel mogelijk op zetten. (Als ik niet te druk ben) In Zwitserland ga ik naar een Nederlands gezin met momenteel drie kinderen en de vierde is op komst. Het is een erg leuk en vrolijk gezin. Begin augustus zal ik naar Zwitserland vertrekken. Yvanka

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 11609

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 16 Augustus 2014

Mijn eerst au pair avontuur

Landen bezocht: