De tijd vliegt! - Reisverslag uit Céligny, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Céligny, Zwitserland van Yvanka Fierens - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: Yvanka Fierens

Blijf op de hoogte en volg Yvanka

15 Juni 2014 | Zwitserland, Céligny

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer!
Eigenlijk zijn er nog maar 2 weken voorbij. Maar ik heb al wel weer veel te vertellen.
Vorig weekend met ik met een aantal meiden naar Parijs geweest. Nooit verwacht dat ik naar Parijs zou gaan maar het was echt helemaal top.
We hebben dat werkelijk alles gezien in Parijs, zal ff wat foto's toevoegen, we zijn bij de Eiffeltoren geweest, de champ elysee, de sacreceur, de Notre dam, het Louvre en natuurlijk de ark de triomf.
Het was een top weekend en erg gezellig.

Nu hebben we inmiddels natuurlijk het WK en ja hoor ik gokte op en 1-2 voor Nederland en mensen we hebben gewoon gewonnen met 1-5 tegen die Spanjaarden en wat doe ik in Parijs een shirt van Chelsea kopen met Torres' er op :( hahahaha kan ik dus voorlopig even niet aan.

Zoals de titel het al zegt de tijd vliegt, een vriendin van mij gaat over twee weken al weg, dan komt Karlijn ook weer gezellig en dan ben ik hier nog maar een maand dat is toch echt bizar gewoon. Ik kan het me nog niet voorstellen ik heb namelijk het idee dat ik al jaren hier zit. Het zal dan ook wel gek zijn om straks weer terug te zijn, maar ik heb er ook wel weer heel veel zin in want ik is best wel veel mensen.

Zo en dan nog wat hoor ik ineens dat mijn buren hebben gewonnen met stratenvoetbal, ben je er een jaar niet en ze winnen zegt dan wel weer iets he :p hahaha.

Gek dat ik al die evenementen moet missen erg jammer, maar ik heb hier zo ook mijn momentjes gisteren zat ik namelijk heerlijk aan het meer te geniet van een zonnetje en het windsurfen en kidesurfen echt top en heerlijk ontspannend.

Nou dat was wel weer even wat.
Ik ga de foto's er zo op zetten en dan maar eens naar huis en slapen.

Groetjes allemaal.
Xxx

Tags: WK, Parijs, Strand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvanka

Ik ga voor een jaar naar Zwitserland als aupair. Ik heb er erg veel zin in, omdat heel veel mensen zo benieuwd waren hoe het met me zou gaan hou ik jullie allemaal in 1 keer op de hoogte door dit blog. Op mijn blog kunnen jullie al mijn verhalen lezen en ik zal er zoveel mogelijk op zetten. (Als ik niet te druk ben) In Zwitserland ga ik naar een Nederlands gezin met momenteel drie kinderen en de vierde is op komst. Het is een erg leuk en vrolijk gezin. Begin augustus zal ik naar Zwitserland vertrekken. Yvanka

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 11605

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 16 Augustus 2014

Mijn eerst au pair avontuur

Landen bezocht: